3. 9. 2008

Pár novinek na začátku září.

Máme tu už září, pro někoho se nese ve znamení školy a pro někoho ve znamení posledního měsíce prázdnin.

Dolar nám posiluje, respektive koruna stále oslabuje takže mne to staví do nepříliš slavné pozice co s tím.. počkat s objednávkou z Číny na slabší dolar, vykašlat se na to nebo obětovat nějaký ten peníz navíc.

K Číně ještě jedna věc, můj dodavatel stále nemůže posílat věcí a je z toho pěkně rozladěny, protože mu vázne celý obchod, který závisí hlavně na exportu. Je to dáno pro změnu paralympijádou.

Další novinkou je i když už ne takovou, která se mne bezprostředně dotýká vydání nového prohlížeče od společnosti google, vypadá velmi velmi pěkně, každopádně zůstávám u FF, kde jsem si hodně rád zvykl na užitečné plug-iny. Pokud se tyto plug-in nebo jim podobné rozjedou i pro Google Chorme tak asi nebudu váhat.

A nakonec jedna příznivá zpráva, nedávno jsem psal o mém prvním vydělaném dolaru. Tento měsíc se mi ho povedlo zpětinásobit :-) vše se stále děje pomocí služby Whylink. Do budoucna bych to rád rozšířil na několika násobek. Udělat si tak krásný pasivní příjem :)

Žádné komentáře: