24. 8. 2008

Aaaa olympiáda končí

Dnešním dnem by měla končit olympiáda v Číně.

Pro mne to znamená jedinou věc, přijde mi další očekávané zboží :-) Před chvílí jsem napsal svému čínskému kolegovy jak to se zásilkou vypadá.

Přemýšlel jsem i o změně způsobu placení, zatím se tak děje přes PayPal. Paypal je velmi dobrý nástroj ale na tyto transakce se nehodí, nedočetl jsem se totiž o žádné ochraně kupujícího, který posílá peníze napřed. Pokud se tak děje přes Ebay tak je zde ochrana do výše $2000, ale nenašel jsem nic takového pro obchody mimo ebay.

Napadla mne proto služba escrow.com, u té mi ale nevyhovují poplatky, $25 je docela hodně. Ale nic jiného mi asi stejně nezbude. Zkusím se ale domluvit na poloviční platbě před a poloviční po dodání zboží.

Během tohoto týdne bych rád pustil stránky informující o budoucím eshopu. Chtěl bych toto zboží posílat o do jiných zemí. Kvůli GPR a hlavně linkům bude tedy hlavní stránka vícejazyčná. Nechci linky drobit na každou jazykovou verzi stránek. A poněvadž chci prodávat i do jiných států (nejsem si s tím ještě ale 100% jistý) musím si v nejbližší době sehnat informace jestli se musím řídit dle jejich zákonů nebo mi stačí ty naše.

Počítal jsem počítal abych byl nejlevnější mohu mít marži od 30-100%. :)

Žádné komentáře: