12. 8. 2008

Můj první $

Strýček Skrblík vydělal kdysi svůj první pěťák a já nyní svůj první zeleňoučký elektronický dolar.

Teď ať se všichni reklamní magnáti začnou třást! :) :)

Jak na to?
Vydělal jsem to pomocí služby Whylink, regnul jsem se a přidal jsem tam jednu svou stránku s PR2. Vygeneruje se kód který přidáte dle pokynů do stránky. Pokud by měl někdo problém rád poradím.

Když se prodá link (nastavíte až kolik jich může být) dostanete peníze na Whylink účet a na konci měsíce budou připsány na paypal účet.

Odměny za jeden link:
PageRank (PR) 1 homepage $.50 , subpage $.50
PageRank (PR) 2 homepage $1 , subpage $1

PageRank (PR) 3 homepage $2 , subpage $1.50

PageRank (PR) 4 homepage $3 , subpage $
PageRank (PR) 5 homepage $4.50 , subpage $3.50
PageRank (PR) 6 homepage $12.50 , subpage $10

PageRank (PR) 7 homepage $30 , subpage $25

PageRank (PR) 8 homepage $75 , subpage $50

Zde je důkaz o mém prvním vydělaném dolaru :)


Nutno podotknout, že k této službě mne přivedl Jakub Musil, děkuji.

4 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Čím se liší od Text Link Ads?

Pierre řekl(a)...

tim ze nepotrebujes mit PR3.

A jsou tu narozdil od TLA i nizsi ceny.. ale neni to tak hrozne

Anonymní řekl(a)...

Ahoj Petře,
díky za uvedení odkazu na zdroj :-)
Přidávám si tě do odkazů...

Měj se...

Pierre řekl(a)...

Děkuji ti Jakube