10. 9. 2008

Je na čase něco dělat

Prázdniny se kráti i mne, odpočinku bylo dost a je na čase něco dělat. Pracuji v hotelu, který ale postupně upadá čím dál více (nejde internet, nejde terminál, nefunguje restaurace prostě nic). Každopádně se mi naskytla příležitost přestoupit na pozici recepčního do jiného hotelu (čirou náhodou vzdáleného asi 50metrů :) ) a příští měsíc bych měl nastoupit. Paráda :)


V nejbližší době chci využít nového živnostenského zákona a zároveň otestovat naši poštu a CzechPoint při rozšíření svého živnostenského oprávnění.


Bude se mi to hodit, protože plánuji, jak jsem nedávno napsal, zvýšit své příjmy z prodeje linků a zajistit si tak alespoň částečný pasivní přijem. Jediný problém je v tom, že nemám dostatek stránek, kde se linky prodávat dají. Ale na tom se už pracuje. V dohledné době (2 týdny) chci spustit zhruba 20-30 stránek a po přepočtu GPR začít malinko vydělávat (zřejmě z toho vznikne takový miniseriál).


Druhou aktivitou, kterou se zabývám čím dál víc je tvorba her, popřípadě softwaru. Hledal jsem totiž produkt s nejvyšší přidanou hodnotou a právě tohle ji má nejvyšší vůbec. Nemusí se řešit dodavatelé, balení, posílání, reklamace.. prostě nic :)

Žádné komentáře: