23. 7. 2008

Další kontakt s Čínou

Nedávno jsem psal o prvních naznacích kontaktu s Čínou. Výrobci zboží, které bych potřeboval ale nejsou ochotni mnou požadované množství odat aniž bych platil šílené dopravné (či poštovné? EMSovné?).

(4GB MP4 přehrávač s podobným designem jako ipod stojí?)

Zmínil jsem i člověka se kterým jsem už jeden obchod uavřel. Objednal jsem testovacích šest kousků s tím že poznám alespoň poptávku po daném zboží.

Co se ale nestalo, dva týdny a zboží je bez velké propagace v čoudu.. a to jsem ještě ani nezačal s reklamou, dělat web apod..

Rozhodl jsem se zkusit další nyní již větší objednávku.. kusů bude zhruba 20 a web se připravuje. Doména je hotova, logo mi za odměnu udělal jeden velmi nadějný grafik.

Přemýšlím o prodejních kanálech.. mím cílem asi bude Německo, ne že by ČR nebyla tak atraktivní ale přeci jen to je 8x menší trh s menší kupní silou (méně lidí si koupí blbůstku pro zabavení se).

Asi to začnu brát jako můj druhý start-up, ale co se stalo s tím prvním? Brzy se o něm dočtete..

(4gb mp4 přehrávač v designu ipod stojí 125Kč při minimální objednávce 50ks)

2 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Přeji ti, aby všechno vycházelo bez problémů. Ale slyšel jsem, že některá Čínská elektronika nemusí být úplně kvalitní, takže bych možná počítal s nějakými reklamacemi. Ale myslím, že záleží na tom, jakou máš továrnu.
Jinak ta cena je docela bomba. Když to dobře vychytáš s odběrem, můžeš na to mít dobrý marže :)

Pierre řekl(a)...

diky diky :) marze na tom muze byt velmi slusna. co se tyce vad tak s tim se musi pocitat pri vypoctu marze. nefunkcni vyrobky by sly rovnou na odpis protoze posilat je zpet a cekat na vyrizeni reklamace by cenou zlomilo vaz