7. 3. 2008

Tvorba rodokmenu

Dnes trochu z jiného soudku, od kamaráda jsem se dozvěděl o velmi dobré webové službě na tvorbu rodokmenů.

Před tím jsem již zkoušel různé programy ale nebylo to ono, Geni.com umožňuje dodat ke každému členu spousty informací od data a místa narození přes detaily o svatbě až po místo pohřbu. Každý člen může být navíc ozdoben fotografí, jeho emailem přes který ho zároveň můžete pozvat na Geni.

Tohle si myslím že je velmi dobrá věc, pokud máte nějaké vzdálenější příbuzné tak je můžete pozvat a zapojit je do stavby rodokmenu. Můžete kontaktovat celý váš emailový adresář, pochlubit se ostatním zasláním linku na svůj rodokmen. Pomocí mapy se zároveň můžete podívat kde všude je váš rod rozeset.

Kousek mého rodokmene: pochopitelně bez jmen :)




Schválně kolik příbuzných dokážete sesbírat, já mám zatím 46 lidí, kamarád má přes 150

2 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Dobrý den,
potřeboval bych něco vědět. Potkal jsem jednoho kluka a ten je bratrancem mé sestřenice. Mohl bych mu říkat i jinak (kromě jména) než bratranče mé sestřenice, když s ním nemám nic společného?
Moje matka má sestru a ta má manžele. A ten manžel (můj strýc) má bratra, který má syna.
Tento popis je možná trochu komplikovaný, ale líp se to snad říct nedá.

Anonymní řekl(a)...

Jak se říká synovi, dceře a manželce, popřípadě manželovi od sestřenice či bratrance.