6. 3. 2008

Lowcost podnikání? 4.díl

Jsou tady další informace o nově vznikajícím obchodu.

Nákupní košík je již skoro zaplněn, díky EasyPopulate modulu lze položky psát rychle v excelu a následně jedním kliknutím nahrát do obchodu. Problém mám trochu s kategoriemi, musím najít výstižnější kratší názvy.


SEOurl modul který přepíše url produktů tak aby obsahovala klíčová slova je již hotový, problém byl v písmenech s diakritikou. Pomocí pole "Enter special character conversions" jsem všechna písmena s háčky a čárky převedl na variantu bez.

Postupně dál překládám moduly a chystám se na nejhorší práci - obrázky. Bez obrázku nemá obchod moc nadějí na úspěch.

Zároveň již zkouším testovací objednávky a jejich přeposílání na email.

Našel jsem modul který vypíše aktuální informace o obchodě, kolik lidí je online, nové objednávky,.. na stránku prohlížeče nebo na pozadí plochy. Štve mě ale že u toho musí být spuštěny activeX a ten se mi spouštět nechce. Napadlo mě udělat jednoduchý prográmek v malém okně který bude běžet nad hodinami na liště a bude tuto stránku ukazovat. Ale to udělám až obchod poběží naplno.

Začínám se zajímat i o ostatní věci, hledal jsem cenu dopravy a vypadá to na používání české pošty:

  • je levnější
  • pošta je skoro všude
  • oproti PPL je následné vyzvednutí balíku rychlejší a pohodlnější
  • problém by mohl být s chováním pošty k balíkům, ale porcelán prodávat nebudu tak je to OK
Další věcí je do čeho zboží balit, nové krabice se dají pořídit od 5kč za kus v mnou požadovaných rozměrech ale minimální objednávka 50ks se mi zdá na rozjezd příliš.

1 komentář:

Anonymní řekl(a)...

Taky používám ve svém shopu služby pošty. A v podstatě ze stejných důvodů jako ty. Pokud jde o krabice, tak nevím, jak velké budeš potřebovat, ale samotná pošta nabízí 3 nebo 4 rozměry a jsou sice o něco dražší (tuším 7-13,- Kč - podle rozměru), ale zas si můžeš koupit jen jednu.