15. 3. 2008

Muon game...žrout času

Říkal sem si nedávno že už moc nehraji hry a že to je dobře :) Tolik času co u nich člověk ztratí..
Po delší době jsem ale neodolal a zkusil hru Muon takovéhle návykovka tu už dlouho nebyla :) je to dle mě typická casual game s tím, že navíc herní levely jsou generovány - nikdy nehrajete ten samý level.

Cílem je jednoduché sebrání všech žlutých kostiček a přes bránu projít dále. Můžete využívat dvojitý skok, nebo pokud jste již nějakou kostičku sebraly tak pomocí šipky dolů si skok ještě prodloužit :)

Parádní hra, dá se dohrát za pár minutek (10kol), ale díky skóre (počítá se pouze v závislosti na celkovém čase) ji budete hrát opakovaně.


Vše má ale i své mínusy, tato hra má asi jediné mínus - vezme mi spoustu času a nestíhám vše ostatní.. už ji musím dát pryč z plochy.


Dal jsem 158.000 bodů. Kolik vy?

1 komentář:

Anonymní řekl(a)...

Asi budu řešit podobný problém - o víkendu jsem si koupil Level a v něm plnou verzi Gothic 3. Ach jo. A to v herním průmyslu ještě dělám a nemám toho dost... ;)