15. 2. 2008

Instalace OsCommerce hotova

Nemyslel jsem že instalace oscommerce bude tak náročná. Moje 512kb připojení mělo co dělat jak se stáhnutím základního balíčku tak s jeho nahráním na server.

Nakonec vše dobře dopadlo a já mohl instalovat, problém začal být po chvíli kdy jsem hledal jak se to vlastně nastavují ty přístupová práva. Editace PHP nepomohla, naštěstí tu je ona česká základna a pomocí TCM bylo vše zvládnuto.

super návod na instalaci: 1.díl, 2.díl

V dalším průběhu mne jen zaskočilo špatné nastavení databáze ale po hodině pátrání jsem přišel na to že jsem do názvu databáze zapomněl přidat jeden znak... :-D

Nyní je již ve v pořádku a já mám před očima základní obchod, funkce. Začínám hledat inspiraci na vzhled obchodu a které moduly zahrnout.

Napadají mne:
  1. možnost nákupu bez registrace
  2. affiliate programy
  3. kreditní systém - za nákup v určité hodnotě dostanete bodíky
  4. poté budu určitě potřebovat export objednávek do jednoduché pokud možno mnou předem určené tabulky
  5. různé druhy plateb zboží
  6. doručovací služby
  7. služby za příplatek
  8. jednoduchý odkaz pro možnost doporučení obchodu
Poněvadž je to moje první setkání s php a mysql tak to budou dlouhé noci. :)

Závěrem stránky které u OsCommerce využijete:

2 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Ono to zas to náročné nebude, neboj. OsCommerce je celkem v pohodě zvládnutelné, i když PHP/MySQL moc neumíš. Vlastně většina těch modulů je volně dostupná, jen je potřeba je přeložit do češtiny (teda pokud provozuješ web pro ČR).

Pierre řekl(a)...

doufam ze to nebude narocne tak jsi mne trochu uklidnil. s tim prekladem myslim nebude problem, pokud zvladnu implementaci modulu