23. 12. 2008

Čekání na nové připojení netu.

T-mobile a jeho 4G internet není vůbec špatný. Pro mne byl ideální v době, kdy jsem pořád pendloval mezi dvěma byty v různých městech, ale ta doba je pryč a mé zmlsané já zatoužilo po něčem svižnějším :-)

Zatím mám 256kb/s za 475Kč ale je doufám otázka dnů, kdy se mi ozvou ze společnosti Ltnet (psal jsem ve čtvrtek a ozvat se mají do 5 pracovních dní) a dohodnou se se mnou na wifi připojeni.

Poněvadž se mi nechtělo dávat zbytečné peníze navíc za jejich anténu pořídil jsem si lacinější verzi a sice toto. Zařízení mám nainstalováno a jen čeká až do něj naťukám požadované údaje a pofrčím to megovou rychlostí :)

Někteří určité budou oponovat, že mega je trapně málo hlavně když mohu mít od UPC několikrát rychlejší internet. Každopádně UPC mne v minulosti velmi "nakrkla" a proto raději zvolím pomalejší a nevýhodnější variantu připojení něž abych se k nim vrátil.

Žádné komentáře: