2. 11. 2008

Registrace ukončena

Z indické firmy mi před pár dny přišel email kam všude byla stránka registrována :-) no že by se dalo říct, že ty katalogy znám..

ale což, přišlo mi zatím hrubým odhadem na 30 potvrzovacích emailů, že má stránka byla přidána do toho a toho katalogu. Schválně jsem i koukl na příchozí časy a jsou od sebe vzdáleny 2-5 minut :) že by přeci jen ruční přidávání, kterým se chlubí na svých stránkách?

Dám si ještě čas tak týden, dva a pak tyto emaily spočítám. Stránka už je ale zaindexována, dokonce už na ni přes google vede jeden odkaz.

Nechci však zůstat jen u katalogů, rád bych stránku přidal i do vyhledávačů. Psal jsem o svém pokusu se submitshop.com a jejich live podpoře, ale zatím mi nikdo neodpověděl. Počkám ještě pár dní (dnes jsem jim poslal další email) a uvidím co se bude dít. Zatím si mne moc nezískali.

Proto přemýšlím o
http://www.websquash.com/submission.html

nebo nyní o už osvědčené stránce

http://www.softsolutionsindia.net/search_engines_submission/


Máte zkušenosti s nějakou firmou která se věnuje přidáváním stránek do US vyhledávačů?

2 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

čau, hele kolik ti nesou ty backlinks? teď jsem koupil web s gpr 3, tak jestli se mi to vyplatí provozovat, nebo to mám prodat

Pierre řekl(a)...

ja mam jeden AJ web s PR3 a ten mi zatim vydelava $6