Napadlo mě zkusit taky strčit prsty do internetové reklamy :-) Našel jsem si obchůdek, který mne zaujal, regnul se do partnerského programu a vytvořil jednoduchou prezentaci s odkazem na obchod.
Občas sem k tomu napíši nějaký ten článek nebo alespoň pár vět.
Vytvořil jsem si účet na Sklik a pro začátek ho nabil na 1000Kč :) Frknul jsem tam kampaň na produkt a pomocí pomůcky na klíčová slova (protože jak sem tak zběžně pochopil kolem nich se to točí :-) ) jsem kampani přidal asi dva tucty keywords. Pustil jsem kampaň a nervózně čekal co se bude dít. Nedočkavostí jsem pořád vyhledával keywordy na seznamu jestli se tam reklama náhodou neobjeví.
Bohužel se nic nedělo a zkusil jsem tedy zvýšit cenu za klik z 1 Kč na 2.. Dále jsem vytvořil ještě jednu kampaň pro porovnání s cenou 5 kč / klik.
A to už začalo být zajímavější, reklama se objevila i pod vyhledávací lištou, tedy ne jen v pravém sloupci.
Trochu statistik z prvního dne:
kampaň1 (max CPC 2kč): zobrazení 346
kampaň2 (max CPC 5kč): zobrazení 102
tento den je mnohem úspěšnější ale o tom zase jindy :-)
25. 11. 2008
Zkouška PPC I.
Vystavil Pierre v 19:27
Štítky: PPC seriál
Přihlásit se k odběru:
Komentáře k příspěvku (Atom)
3 komentáře:
Kdyžtak se mrkni na vetrovka.cz. Petra tam měla dobrý seriál o PPC na Skliku.
Tak PPC arbitráž, jo?
Andre: nojo tak clovek musi zkusit vse :-) neznam presny vyklad PPC arbitraze ale tohle je jen reklama na affil stranku a ne na stranku s dalsimi reklamami. :-)
Okomentovat