12. 5. 2009

Zkusil jsem dát na directo další stránku

Všechny sloty na directuglobal co jsem určil pro g1android.cz byly vyprodány :-)

Dnes jsem tam dal další sloty a sice na stránce www.pocitacovy-obchod.cz, cenu jsem tam frkl na 18 Kč i s Directo provizí.

Stránka počítačový-obchod.cz představuje seznam 4 mnou používaných a vcelku kvalitních internetových obchodů s počítači. Pokud máte i nějaký svůj oblíbený obchod, máte na této stránce možnost mi poslat jeho základní informace a po shlédnutí a zhodnocení ho přidám.

6 komentářů:

Andre řekl(a)...

Oprav si tam to kódování, máš to nějaké rozbité.

Pierre řekl(a)...

Diky, uz je to v pohode? zkousel sem neco a asi sem to zapomnel vlozit zpet :)

Andre řekl(a)...

Jo, už je to v pořádku. :)

Jakub Musil řekl(a)...

Není, je to pořád naprd.

Andre řekl(a)...

No, teď je to zase špatně. Ale chvilku to bylo dobré.

Pierre řekl(a)...

tak ted snad uz.. bo jinak nevim..