27. 1. 2009

LowCost registrace do katalogu II.

Mini seriál o registraci pokračuje druhým dílem.

Jak to nakonec dopadlo?

  • Vytvořil jsem tedy seznam 50 katalogů kam registruji. 50 se mi zdá optimální číslo pro první vlnu registrací.
  • Zadal jsem nabídku na WebTrh
  • Cenu jsem nakonec stanovil na 69Kč za 50 katalogů
  • K dnešnímu dni 9 hotových webu
  • průměrná doba registrace je 30min
Jak dál? Zatím jsem zavrhl plán vytvořit stránky pro objednávky. Jakmile bude čas vytvořím seznam dalších 50 katalogů. Takže budu schopný registrovat do 100 katalogů cca za hodinku.


Nedávno jsem vytvořil mini stránku www.g1android.cz, mrsknul jsem ji do googlu a seznamu a již byla zaindexována. Na seznamu je na 7. stránce což je vcelku paráda.

Průměrná návštěvnost je 4 UIP denně.

Zkusím ji nyní dát do mé 50tky katalogů a jsem zvědavý jak se pohne. :)

2 komentáře:

Petr S. řekl(a)...

Ahoj, ještě stále děláš registraci do katalogů? Kdyžtak se mi, prosím, ozvi na chcivydelatpenize.cz na gmail.com. Díky, Petr

Kuba | Budování zpětných odkazů řekl(a)...

Myslím, že hromadné registrace do katalogů jsou již dávno pasé.