17. 1. 2009

LowCost registrace do katalogu I.

Kdo si sem tam projede můj Twitter zjistí, že jsem si registroval kdysi sám jeden web do českých katalogů a začal sem přemýšlet, že by nemuselo být špatné si tím přivydělat.

Projedeme si pár základů..

1/ Seznam katalogů
- hledal jsem hledal a nakonec jsem dal dohromady padesátku zajímavých katalogů. Myslím, že pro startovní web je 50 katalogů dobrý základ. Samozřejmě hledám další a dle zájmu seznam postupně rozšířím.

2/ Cena
- tady ještě nejsem plně rozhodnut.. naučil jsem se pár fíglů a umím přidávat do katalogů opravdu rychle. Někdo píše že zvládne katalog / minuta.. já zhruba za 25 minut stránku zaregistruju do 50tky. Koukal jsem na Webtrh a nabídky se pohybují kolem 2,5 - 5 kč za katalog.
- dělám vše aby mi zabralo co nejméně času.. zatím uvažuji o ceně 1-2kč / katalog

3/ Doplňkové služby

- tuto službu plánuji jako totální LowCost.. něco jako Lowcost Airolinky - doletíš kam potřebuješ ale nic navíc nečekej.
- proto registrace bude bez Screenu!
- nemůžu nabídnout ani tvorbu speciálních popisků, jejich střídaní apod.
- ke každé zakázce udělám na seznamu email kam budou chodit všechny potvrzení

4/ Platba
- samozřejmě že je mnoho možností jak platit. BÚ, Paypal, Moneyborkers apod.
- myslím že pro mé účely mi zatím bude vyhovovat Paypal.. každopádně jestli bych ho měl používat nějak víc budu si muset zapnou merchant verzi a tak již budu platit poplatky za příchozí platby.. tudíž by se zvedla i cena za registraci.
- doklad zatím žádný neposkytnu, podle toho jak se to rozjede budu moci vystavovat faktury

5/ Časová náročnost
- registracemi si může každý trávit času kolik potřebuje :-) já neplánuji víc jak dvě zakázky denně.

Rozhodl jsem se udělat menší promo akci na webtrhu a nabídnout první tři registrace za 59Kč. Poté zhodnotím poptávku a vytvořím jednoduchý objednávkový web.

Žádné komentáře: