5. 1. 2009

Google Baclinks nemá rád..

Vydělávání pomocí Backlinks dostalo drtivou ránu.. co tak pozoruji a to nejen u mne, všechny weby prodávající linky pomocí backlinks byly penalizovány a hodnota GTPR jim byla sražena na nulu.

Zhruba v půlce podzimu jsem měl jednu hezkou doménu (již je prodaná) s GTPR 4. Po nasazení BL zhruba po týdnu šel PR do kopru.. co je ale ještě zajímavější tak po odstranění BL se GTPR opět vrátil na původní úroveň. Náhoda? :-)

Další můj webík měl GTPR nejdříve tři, pak dvě, jedna a nyní je také na nule.. Kdežto počet prodaných BL šel opačným směrem :-)

Vypadá to tedy že google BL nemá rád, pokud překročí určitou (jakou?) mezi/počet. Další můj web má stále GTPR 3 i po přepočtu.. a linku je tam cca 7

Teď jen otázka co tam sakra mám dát místo nich? :-)

Žádné komentáře: