25. 11. 2008

Zkouška PPC I.

Napadlo mě zkusit taky strčit prsty do internetové reklamy :-) Našel jsem si obchůdek, který mne zaujal, regnul se do partnerského programu a vytvořil jednoduchou prezentaci s odkazem na obchod.

Občas sem k tomu napíši nějaký ten článek nebo alespoň pár vět.

Vytvořil jsem si účet na Sklik a pro začátek ho nabil na 1000Kč :) Frknul jsem tam kampaň na produkt a pomocí pomůcky na klíčová slova (protože jak sem tak zběžně pochopil kolem nich se to točí :-) ) jsem kampani přidal asi dva tucty keywords. Pustil jsem kampaň a nervózně čekal co se bude dít. Nedočkavostí jsem pořád vyhledával keywordy na seznamu jestli se tam reklama náhodou neobjeví.

Bohužel se nic nedělo a zkusil jsem tedy zvýšit cenu za klik z 1 Kč na 2.. Dále jsem vytvořil ještě jednu kampaň pro porovnání s cenou 5 kč / klik.

A to už začalo být zajímavější, reklama se objevila i pod vyhledávací lištou, tedy ne jen v pravém sloupci.

Trochu statistik z prvního dne:
kampaň1 (max CPC 2kč): zobrazení 346
kampaň2 (max CPC 5kč): zobrazení 102

tento den je mnohem úspěšnější ale o tom zase jindy :-)

Přidat.eu záložku

3 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Kdyžtak se mrkni na vetrovka.cz. Petra tam měla dobrý seriál o PPC na Skliku.

Anonymní řekl(a)...

Tak PPC arbitráž, jo?

Pierre řekl(a)...

Andre: nojo tak clovek musi zkusit vse :-) neznam presny vyklad PPC arbitraze ale tohle je jen reklama na affil stranku a ne na stranku s dalsimi reklamami. :-)