13. 10. 2008

Prodej linků

Prodávám prodávám.. docela to jde :-) ale když pořádně spočítám investice do stránky/ výnos reklamy nějak mi to nevychází :-)

Proto přejdu na jeden takový menší pokus, vytvořím na IC.cz pár stránek a zkusím trochu vyhnat PR pomocí registrace do katalogů ($10 za 110 US katalogů je slušná cena - navíc garance zisku minimálně 40 one-way linků). Tato metoda je sice zdlouhavější něž hledat stránky na prodej na různých fórech ale je méně nákladná :) a času je tu dost..

Stačí mi html kostra a pár originálních textíků, pokud možno na velmi konkurenční odvětví aby linky byly dobře prodejné.

Teď mě napadlo, že mám vlastně ještě tu stránku na WZ.cz musím to vyzkoušet jestli se to opravdu dá spustit nebo ne, ale děsí mne WZ administrace :-) minule to nedopadlo zrovna na jedničku. //Edit: nepovedlo se

4 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

a myslíš že jen pomocí katalogů zvýšíš pagerank?

Pierre řekl(a)...

u jedne me stranky se mi to povedlo.. stoupnul z 0 na 2 diky asi odkazum z 5 directories. Samozrejme ze nejvetsi problem bude asi sehnat originalni text, coz by mohly vyresit copywriteri sehnani pres guru ale uz pracuji na jinem, levnem, rychlem reseni :)

Anonymní řekl(a)...

ehm.... můžeš mi vysvětlit to jak jsi psal,že se Ti nelíbí WZ administrace?co máš proti nám? :D
asi ti večer naleju pivo do kalhot! ;)
jo a jde se někam?
Petr N.

Pierre řekl(a)...

Nazdar Peto, ty mas neco spolecneho s WZ? no minule kdyz jsem lezl pres administraci na ftp abych upravil trochu stranky mi to spadlo a cela stranka byla fuc a misto ni nejaka uplne jina :-) tak to se mi moc nelibilo..