22. 10. 2008

Pořádně pracovní víkend

Minulý víkend byl asi nejpracovnější za hodně dlouho dobu. Až konečně na dnešek jsem se pořádně vyspal :-)

V pátek, sobotu a neděli noční směna v hotelu (kruci je mimo sezónu a pořád je plno.., plus někteří se zásadně chodí ubytovávat v sobotu ve 4 hodiny ráno...).

Dále v pátek a sobotu jsem byl přítomen i jako člen volební komise na krajských volbách (jak to jen ptáčci mohli takto podělat..).. Na některých lidech bylo už zdálky vidět koho budou volit.. byl zde jeden nespokojený pár který si stěžoval že zavřeli obchod s potravinami a oni teď musí na nákup až do centra města popřípadě na periférii do nějakého toho Špáru nebo do Země nakupování. Při sčítání se objevily dva hlasy pro "Nespokojení občané" :-D

Na to, že v našem okrsku je zhruba 700 lidí mi přišlo, že chodí žalostně málo voliči mezi 20-30let a naopak babiček a dědečků, dělníků a spol přišla většina.. A tomu odpovídají i volební výsledky že..


Překvapila mne ale rychlost sčítání hlasů, kdy jsme měli vše sečteno zhruba za hodinu, včetně preferenčních hlasů a již se jen čekalo až to Pierre naklofá do PC a nahraje na flashku, kterou má poté k dispozici i ČSÚ :-)

V neděli, dopoledne jsem padl mrtev za vlast do postele abych ve tři vstal a šel znovu do práce.. :-) z práce rovnou na osmou dojet do školy a ukončit prodej domény (jak jsem již jednou avizoval :-))

Prostě šílenost. výdělek za ty 4 dny byl tedy necelých 5tis ale již nikdy více :-) to raději nějak omezím výdaje :-)

Žádné komentáře: