3. 8. 2008

Prohlášení o shodě??

Rozhlížím se tak po internetu po nových výrobcích a najednou co to nevidím, narazil jsem na zajímavou studnu informací (link).

(Počítá se clo a DPH při dovozu z ceny i s poštovným nebo bez?)

Narazil jsem tam na zatím pro mne novou překážku při dovozu.. Tou menší překážkou je prohlášení o shodě (co to sakra je??), ale čtl jsem dál a dál a narazil jsem na jednu odpověď ze které vyplývá pokud je výrobek označen znakem prohlášení o shodě (CE), což ten můj je, není nutno tuto shodu provádět znovu. Jestli s tím má někdo zkušenosti napište prosím.

Moc tomu nevěřím a nějak se mi to přestává líbit.
Další perlička je, že musím přelouskat tento zákon :

Zákon č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele

a upravit výrobky podle něj - tak to sem na sebe vážně zvědavej :), proč věci dělat jednoduše že?

Našel jsem zajímavý výrobek, kde by byla marže zhruba 300% a stále bych byl nejlevnější - ale problém je v tom že to není žádný noname a nechci zase lézt do zelí např Sonymu nebo Jablku ;)

Uvidíme uvidíme jak to dopadne.. ten Číňan je docela schopný člověk tak snad mi pomůže nalézt nějaký jiný zajímavý produkt.

(Clo a DPH při dovozu se počítá z ceny i s poštovným / cenou za dopravu.)

Žádné komentáře: