4. 5. 2008

Možnost podnikání

Nedávno jsem tu psal o nápadech na podnikání, které jsem měl ale zrealizoval je někdo jiný.
Konkrétně se jedná o nápad s hvězdárnou, zmiňoval jsem se, že vedle se staví nový park, který je asi 3 minuty od centra města. Město nyní hledá zájemce, kdo by si pronajal volnou budovu, právě uprostřed tohoto parku.

Je to bývala vodárna, vypadá jak malinká nádražní stavba (link na mapu). Nejzajímavější je na tom ale ta cena, 1800Kč za měsíc. No není to paráda? Jde o veřejnou nabídku, kde o výherci rozhoduje pouze podnikatelský záměr. Mít čas, být už po škole jdu do toho.

Poněvadž zde bude park, tipuji hojně navštěvovaný nabízí se malé občerstvení s posezením venku. Půjčovna společenských her, stojan na ruské kuželky, cukrová vata, zmrzlina, kofola.. Pokud vyhraje podobný nápad, budu určitě častým hostem, už jen z toho důvodu, že to mám skoro jen přes ulici.

Ještě taková perlička na závěr :-)
Před mnoha a mnoha lety sem měl nápad, že by bylo fajn kdyby vyznačený areál někdo (já) koupil, úřady (archiv, ÚP), které jsou v budovách přemístil na periferii a udělal hotelový komplex, park, bazén, hřiště.. blízkost centra, němečtí turisté.. :-) mno ale to je hodně velká sci-fi.


Každopádně, momentálně pracují v hotelu a sbírám zkušenosti jak to v takovém hotelu chodí a jak je náročný na provoz. Takže nic není vyloučeno :-D

Žádné komentáře: