26. 4. 2008

Priority

Času není opravdu mnoho, přidala se do toho i brigáda, zkouškové.. řekl jsem si že si musím určit priority a zaměřit se vždy na ten úkol který je termínově nejbližší. Můj rainlendar se začíná opět plnit, jak tomu bylo minulý semestr.

1. seminárka
2. zkoušky a ukončení semestru
3. brigáda
4. obchod
5. herní projekty
6. internetové projekty - mám jich už pár v hlavě, dokonce i domény jsou volné. Jakmile bude čas a peníze na dobrý hosting tak je registruju.

Přemýšlel jsem jestli vytvořit dobrý affiliate web je časově náročné nebo ne, každopádně pokud vše dobře dopadne tak od června mám klid, čistou hlavu a můžu zkoušet různé kravinky mezi které patří i velký pac-man automat :-D

2 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

čau, můžu se zeptat, co plánuješ s tím pacman automatem :-d jinak chválím blog, vždy se rád podívám na tvoje nové články, jen tak dál

Pierre řekl(a)...

Ahoj, diky za pochvalu. Co se tyce automatu tak bych chtel udelat podobny jak je na obrazku s tim ze by tam byly tradicni hry :) trebas tetris,arkanoid,pacman apod :) proste si u delani tohodle automatu krasne dusevne odpocinout :)