30. 3. 2008

Hledám hosting

Sem tam dostanu nápad na nějaký nový projekt, který bych mohl zrealizovat. Problém pro mne začíná být to, že bych rád měl vše pod jednou střechou, tudíž jen jednu hostingovou službu, která by nebyla drahá, ale zároveň měl veškerý potřebný komfort.

Dvě adresy hostuji u gigaserveru.cz
Jednu u pipni.cz
Dvě u freehostia.com

Pokud jde o cenu, nejvíc se mi líbí nabídka gigaserveru, co se mi na něm ale nelíbí je velká prodleva mezi zaplacením přes Paypal a aktivováním domény a služeb. Zároveň netuším jestli mi dají jen jeden ftp přístup, kde bych měl všechny domény. Dostupnost se mi zdá dobrá, nestalo se mi že by server nešel ve chvíli kdy jsem ho potřeboval. Podpora zákazníků je taky parádní.

Pipni.cz u nich hostuji na freeverzi, byla to moje první adresa a tudíž jsem ani nevěděl co mám všechno požadovat. Freeverze byla přehmat už jen proto, že není plná podpora php (pokud se změnilo opravte mne prosím). Reference na tento hosting taky nejsou zrovna nejlepší..

Freehostia.com tato US služba se mi líbí.. hodně.. ve freeverzi je možnost mít 2 domény 2. řádu a 10 domén třetího. Traffic 5GB atd. (http://freehostia.com/free_hosting.html)
Pokud ale díky klesajícímu dolaru využijeme za 8$ měsíčně Xtra hosting máme neomezené množství domén, 320GB traffic... (http://freehostia.com/xtra_plan.html) docela o tom přemýšlím.. Zároveň mne potěšilo že během 5 minut jsem měl doménu zaregistrovanou a připravenou k použití + podpora která byla vstřícná i v hodně brzkých ranních hodinách (US času).

Napište mi jestli máte nějaký zajímavý hosting.

5 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Zkus svethostingu.cz. Jinak já si založil virtuální server, rozběhal Apache, PHP, MySQL... Od 5ti a více webů už se to vyplatí. Navíc máš možnost si Apache a PHP nastavit jakkoli chceš...

Unknown řekl(a)...

pro české projekty se více vyplatí zvolit českého poskytovalatele.

Mám dobrou zkušenost s hostingem na savana.cz, maji sdileny hosting.
Mam tam ted 5 domen a zatim to funguje.

Anonymní řekl(a)...

Nejlepsi zkusenosti mam s www.onebit.cz

- ceny prumerny, sluzby vynikajici, dostupnost 14 nejlepsi!(savana, banan, ceskyhosting atp jsou az kolem 200teho mista!)

Anonymní řekl(a)...

Freehostia byla jednu dobu fain, bohuzel se tam nahrnulo mnoho projektu a proto spolehlivost neni moc velka. Staci mit neco trosku narocnejsiho a budes mit tolik vypadku az ti budou oci prechazet.

MilanC řekl(a)...

Ahoj, pro méně náročné projekty nabízím možnost hostingu na vlastním serveru, cena dohodou (zpravidla 50,-/mesic), individualni podminky i konfigurace. V pripade zajmu cizek.milan(@)seznam.cz.